"Frustrerad"
"Hej alla,
Jag får börja med att säga att jag förstår er frustration och jag tackar för erat engagemang. Paus-rutan har varit uppe för diskussion under en längre tid nu och det har besvarats flertalet gånger ifrån mig/oss att vi ser över den för att hitta en bättre lösning.
Vi har tagit detta vidare och vill ändra placeringen så den passar bättre in bland övriga funktioner. Detta hoppas vi få till i en uppdatering framöver. När detta är vet jag tyvärr inte idag men det kan tyvärr dröja ett tag till innan det kommer ut till er.
Det som påverkar denna tid är mycket, det handlar om prioritering från oss jämfört med andra funktioner eller tekniska problem som vi vill ha lösta innan, samt prioritering från vår leverantör gentemot alla de förbättringsförslag som kommer från deras övriga samarbetspartner.
Det är även en fråga i hur snabbt vi kan få till en uppdatering av klienten när en lösningen finns . För att klargöra lite vad som menas med en uppdatering så är det inte alltid det vi gör under våra service-fönster varje natt mellan tisdag och onsdag utan vi har x antal uppdateringar som görs under 1 år vilket kan göra att vissa förbättringsförslag kan dröja innan de kan komma ut till er kunder. Varför vi stänger ner varje vecka mellan tisdag och onsdag beror oftast på att olika delar som påverkar poker behöver stängas ner för underhåll och i vissa fall även poker som behöver underhållas såklart.
Jag vill inte på något sätt säga att det är okej att vissa saker tar så lång tid de tar innan de kommer ut men försöker förklara för er hur det ligger till idag.
Tack återigen för erat engagemang och jag kommer att uppdatera information när vi vet att en lösning är påväg"
Efter fem månader så har de fortfarande ingen aning ens om när rättningen kommer att komma. Men HALLÅ, så jävla svårt är det inte! Ni förstår uppenbarligen inte vår frustration för då hade ni slutat komma med DÅLIGA ursäkter och istället gjort något åt felen. Det finns stort utrymme för förbättring men vi har inte sett några tecken på några sådana. Ni får helt enkelt börja ta i med hårdhandskarna och ställa krav på en mycket högre utvecklingstakt hos er leverantör. Ni får helt enkelt anpassa er leveransprocess till 2000-talet och klara av att leverera uppdateringar till klienten varje vecka. Det finns gott om företag som kan hjälpa er nå dit, se till att ta in den hjälpen för ni verkar inte kunna klara av detta själva. En pausruta som man inte kunnat fixa på fem månader, HERREGUD, finns det inga gränser för inkompetens!!!!