Rätta lagom!
Jag förstår att du och många med dig stör er på placeringen av paus-rutan. Tyvärr har jag ingen mer information att ge er än det som sagts innan. Vi har framfört detta till Boss Media och vi hoppas få till en ändring på placeringen i framtiden. När detta kommer att ske vet vi idag inte.
Det är bra att du är på och uppmäärksammar oss på detta men jag kan garantera att vi framfört det.
Tack!"
Ett ganska bra svar, om det inte vore för det att det levererades den 31 december. Vid det laget borde svaret varit:
"Jag förstår din frustration, vi har ett flertal gånger framfört detta till vår leverantör och jag ber om ursäkt å deras och våra egna vägnar att vi linte lyckats lösa detta trots att vi haft så lång tid på oss. Jag ska personligen besöka den ansvarige hos vår leverantör och skälla ut honom efter noter och kräva att detta levereras omgående på deras bekostnad och jag går där inte ifrån förrän jag har det på pränt att visa för mina kunder om de inte håller vad de lovat!"
En bra och seriös programvaruleverantör låter inte sådan lågt hängande frukter hänga kvar över en och till och med TVÅ releaser. Någon är ansvarig för att ha nedprioriterat detta. Denna någon borde skämmas över att ha tagit ett så dåligt beslut. Om jag var ansvarig systemutvecklare hade jag fixat detta utan kostnad för kunden då alla dessa buggar skulle vara otroligt pinsamma och återspegla sig på mitt rykte som utvecklare.
I oktober så upphandlades pokerplattformen igen - gissa vem som fick uppdraget ....SpieloGtech, samma leverantör som tidigare. Så hur dåligt jag än tycker att systemutvecklarna skött detta så faller det största ansvaret på Svenska Spel. Det är hos dem jag är kund. Och just nu är jag allt annat än nöjd.
Kan inte ngn av alla pokerambassadörer SS rekryterat sätta tryck på att fixa klienten?
Jag fattar inte riktigt varför dessa accepterade uppdraget om de inte reagerar i frågor som denna.
William Thorsson verkade ju ändå försöka förbättra en del till det bättre, men orkade inte länge.