Kontrovers
Jag kan inte förstå varför man inte betalar ut direkt och ser till att kunden är nöjd. Jobbar själv i ett tillverkande företag som levererar slutprodukter. För oss är det självklart att kompensera kunden om vi har gjort något fel. Vi till och med kompenserar kunder trots att kunden har varit orsaken till felet. Allt för att behålla en nöjd kund. Ett företag kan t.o.m. få positivkritik efter att man ha misslyckats om man kan hantera misslyckandet på ett bra sätt. Tänk om SVS skulle ha kompenserat er direkt och t.o.m. med lite mer pengar än vad ni begär. Då gissar jag att du skulle skrivit något bra om SVS istället för att behöva kritisera dem för dålig klient och dålig support! Men man sätter väl inte kunden i fokus på SVS!!
Jag kan inte förstå varför man inte betalar ut direkt och ser till att kunden är nöjd. Jobbar själv i ett tillverkande företag som levererar slutprodukter. För oss är det självklart att kompensera kunden om vi har gjort något fel. Vi till och med kompenserar kunder trots att kunden har varit orsaken till felet. Allt för att behålla en nöjd kund. Ett företag kan t.o.m. få positivkritik efter att man ha misslyckats om man kan hantera misslyckandet på ett bra sätt. Tänk om SVS skulle ha kompenserat er direkt och t.o.m. med lite mer pengar än vad ni begär. Då gissar jag att du skulle skrivit något bra om SVS istället för att behöva kritisera dem för dålig klient och dålig support! Men man sätter väl inte kunden i fokus på SVS!!
Den summan du fick är den utöver de pengarna du fick för att du kom itm eller är den avräknad? För isåfall var det väl inte jättelångt ifrån vad stacken var värd?